HTML

Mi ez?

Kultúra. Koncertek. Kiállítások. Kritika. Kávé. Kiflee.

Kommentek

  • ezzelepekbe: igen, ezért érdemes volt megírni. (2008.12.10. 12:56) Epilóg
  • Benő: Miskolc 1000 Forint Biztos lesznek kint plakátok. (2008.11.24. 16:31) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • Esther: hát minálunk, Miskolcon most péntek lesz, de semmi plakát vagy ilyesmi :D azért köszönöm ^^ (2008.11.22. 18:43) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • kiflee: ötletem nincs, pedig most rákerestem : o szerintem 1000-2000 közt fog mozogni. biztosan lesznek, kint plakátok, amikre rá lesz írva. (2008.11.22. 10:18) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • Esther: A jegyek áráról nem tudsz valamit? Előre is köszi. (2008.11.21. 18:49) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • Soltész: Bélával mi nem ápolunk ilyen szoros kapcsolatot, a bátyám megüresedett szobájában vegetál szépen. De azért szeretjük egymást. (2008.11.21. 15:19) Bocs Ödön
  • Arielle: Lunar 2008.11.11. 18:54:01 Jaj, nekem is pont ugyanez jutott eszembe, amikor meghallottam a hírt. Hol lennék én karácsony és karácsonyi dekoráció nélkül, mi az ikeába megyünk esténként karácsonyi hangulatért, én ilyenkor már várom az összes giccses kifejeződésével együtt. (2008.11.17. 01:58) Hogyan halt meg a karácsony szelleme novemberben
  • Utolsó 20

Mennyi mindent érdemes a pénz miatt, mennyire megéri minden a pénz miatt

2008.06.13. 15:11 kiflee

 Tekintve, hogy nem a 11.-es bizonyítványom lett a legfényesebb életem során (testnevelés és sport-elégséges!! :D), így terveim szerint 12.-ben próbálok jobbat elérni (ami reményeim szerint könnyebb lesz, ha kiesik az a néhány zavaró tantárgy, mint pl. fizika).
 Kezdetnek egy angol felsőfokot gondoltam, amit letennék ősszel (és szerintem halasztom már második éve lassan) és erről informáltam anyámat. Előbb megkérdezte, hogy minek (igen, itt már kérdően néztem rá), ha megvan az emelttel a középfok (mert mondjuk kell?!), de aztán végülis meggyőztem, hogy igen valószínű, hogy ez nem árt majd meg a jövőben, ha van róla papírom. De most nem is ezért vagyok felháborodva. Hanem attól kaptam agyfaszt, hogy mikor mondtam neki, hogy talán akkor viszont illő tanárt is szerezni, mert felsőfok kicsit szivatósabb, mint az emelt angol és, hogy akkor hatásosabb a felkészülés és kisebb az esély a bukásra, hisz még sose nyelvvizsgáztam és nem tudom mit várnak el tőlem. Erre ő finoman közölte, hogy ezt felejtsem el és készüljek fel egyedül, mert biztos vannak erre könyvek (biztos, hogy vannak, mert másképp miből készítene fel a pedagógus?) és csak a legkritikusabb helyzetben hajlandó kiadni, ilyenért pénzt kiadni (szerintem egy felsőfokú nyelvvizsga épp elég kritikus önmagában is).Remélem normálisan reagáltam, ha ezt nem hittem el neki és kétkedve kérdeztem tőle, hogy ugye ezt most nem gondolja komolyan (az a szomorú, hogy DE). Szerinte felesleges pénzkidobás, hisz ő nem fizet azért, hogy én kénylmesen és könnyen tanuljak, mert akkor úgyis szarnék bele az egészbe (hát mi sem természetesebb! eleve azért hoztam fel az ötletet, hogy direkt kibasszak magammal és ne sikerüljön elsőre maximálisan!). Ugyancsak reménykedve kérdezem, hogy nem baj e, hogy ezen kiakadtam és közöltem vele, hogy nem normális és borzalmasan hülye, ha ezt most komolyan gondolja, amit épp mondott, hisz ez olyan pénzbefektetés, ami valószínűleg jobban megéri, mint eddig bármi más, amit kívántam (habár én személy szerint hangszeren is szerettem volna tanulni és azt sem engedte, mert hogy fölösleges....most őszintén mit vártam el szegény nőtől?).
 Anyám nem beszél nyelveket (vagyis tud kb. 10 szót oroszul, talán 15 szót pedig németül, de ezeket is képes keverni a legkülönfélébb módon), szóval nem hinném, hogy nagyon fogalma lenne, hogy mi és hogyan és miért (tehát hiába tolok elé egy emelt angolt és egy nyelvvizsga feladatot, ő nem lát rajta semmi különbséget), de még így is beláthatná, hogy valószínűleg én sem csak úgy mondom a dolgokat, hisz nem tudom, hogy ismerek e olyat, aki egyedül készült fel és tett sikeres felsőfokú nyelvvizsgát és legalább most az egyszer elhinné nekem, hogy ez egy kis időszakban ugyanolyan fontos kiadás lehetne, mint az élelmiszer, a számlák, a bérlet, a cigaretta stb. Mindenesetre megsértődve ezen, hogy agyfaszt kapva ezen kijelentésén közöltem vele, hogy nem normális, eljutottam odáig, hogy a nyelvvizsgám sem fizeti... öm összedobjátok nekem a tanárt meg a vizsgadíjat?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bakteriofag.blog.hu/api/trackback/id/tr73518388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arielle · http://arielle.blog.hu 2008.06.13. 18:31:17

Egyszerű és logikus, hogy miért kell tanárhoz járni: ha tanárhoz jársz, aki konkrétan a vizsgára készít fel, vizsgafeladatokkal és hasonlókkal, sokkal nagyobb az esély rá, hogy képes leszel elsőre letenni a vizsgát, főleg úgy, hogy a már meglévő tudásodhoz még egy hatalmas adag lelkesedés és szorgalom is megvan, ami, úgy érzem, megvan. Míg ha magad készülsz fel rá, talán csak második, harmadik alkalommal sikerülne, ami összességében valószínűleg már többe kerül, mint amennyibe egy tanár kerülne, vagy ha nem is több, mindenképpen felesleges pénzkidobás lenne, a tanár meg nem az.
Szóval érvelj neki ezzel, meg persze a pluszpontokkal, amiket egy emelt jelent a felvételinél. Ezeket már csak megérti...

öreg 2008.07.15. 21:43:55

Hej Kiflee!

Akkor ebben a ffokú ángol nyelvizsga kérdésében az apád nem is volt annyira gáz. Talán jól emléxem Ő kapásból beígérte neked a segítő tanerőt az ángolra.

szal: csak ennyi .

bye
süti beállítások módosítása