HTML

Mi ez?

Kultúra. Koncertek. Kiállítások. Kritika. Kávé. Kiflee.

Kommentek

  • ezzelepekbe: igen, ezért érdemes volt megírni. (2008.12.10. 12:56) Epilóg
  • Benő: Miskolc 1000 Forint Biztos lesznek kint plakátok. (2008.11.24. 16:31) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • Esther: hát minálunk, Miskolcon most péntek lesz, de semmi plakát vagy ilyesmi :D azért köszönöm ^^ (2008.11.22. 18:43) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • kiflee: ötletem nincs, pedig most rákerestem : o szerintem 1000-2000 közt fog mozogni. biztosan lesznek, kint plakátok, amikre rá lesz írva. (2008.11.22. 10:18) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • Esther: A jegyek áráról nem tudsz valamit? Előre is köszi. (2008.11.21. 18:49) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • Soltész: Bélával mi nem ápolunk ilyen szoros kapcsolatot, a bátyám megüresedett szobájában vegetál szépen. De azért szeretjük egymást. (2008.11.21. 15:19) Bocs Ödön
  • Arielle: Lunar 2008.11.11. 18:54:01 Jaj, nekem is pont ugyanez jutott eszembe, amikor meghallottam a hírt. Hol lennék én karácsony és karácsonyi dekoráció nélkül, mi az ikeába megyünk esténként karácsonyi hangulatért, én ilyenkor már várom az összes giccses kifejeződésével együtt. (2008.11.17. 01:58) Hogyan halt meg a karácsony szelleme novemberben
  • Utolsó 20

Nem vagyok már fesztiválszűz

2008.06.22. 15:46 kiflee

Hazajöttem Fishing on Orfű fesztiválról! Túléltem! (én azt hittem, hogy bele fogok halni és sírva ülök fel a végén egy buszra, de ehelyett sajnálom, hogy ezt meg kellett tennem ma reggel) Mellesleg rájöttem, hogy a legtöbb esetben egyetértek PP-vel a fesztivált illetőleg (a Quimbyben én sem csalódtam és szerintem minden koncertjük egyre jobb lesz, hisz a zene mellett, ami még az én botfülemnek is igazán jól van hangolva, maga a műsor is olyan, hogy csak bámulok fel csodálattal a színpadra és hallgatom a Kiss Tibit meg a Varga Liviust!) , ezért én most nem ismétlem meg, de például én elmentem HS7-re. Röviden és tömören azt mondhatom el róla, hogy számomra kudarcba fulladt, de nem a zene miatt, hanem a közönség okozta. Lovasi is megmondta Kispál és a Borz koncert előtt, hogy egy sikeres fesztivál kulcsa a jó közönség.  Hát itt nem volt az és ez lehervasztott teljes mértékben, mert roppantul passzívak voltak. Apropó közönség! Kispálon mondhatni a szokásos volt, leszámítva a három részeg 30 feletti pasast, akik nem elég, hogy elém hánynak a nézőtéren, nem elég, hogy bennem kárt tesznek azzal, hogy térden rúgnak (de úgy, hogy majd bepisilek a fájdalomtól vagy 5 percig és aztán akaratlanul is elönti a szar az agyam és neki állok teljes erőből a bordái alá könyökölni és szídni a kedves anyukát), de még a barátaimat is arcon könyöklik, rúgdossák és aztán a legkedvesebbiknek az orrát betörik úgy, hogy lefogják előtte...erre csak annyit, hogy én alapból egy agresszív állat vagyok és még most is bánom, hogy elvetettem azt az ötletet, hogy egy laza nőies mozdulattal tökön rúgom a térdemért (mert önkontroll kell, mert régen az ilyen kirohanásaimból sok bajom adódott már). De ilyen sokszor van, hogy elhatalmosodik rajtam az az érzés, hogy én most odamegyek valakihez és pépesre verném a képét (szerintem a Fight Club című filmnek egy lehetletnyi köze van hozzá, amit az elmúlt időben kicsit sokszor láttam), erre feltűnnek ilyen alakok és még jobban kiprovokálják. Szerintem egyszer elborul majd az agyam (és biztos valamilyen koncerten miután megkaptam a napi koffein adagomat ) és TÉNYLEG odaállok valaki elé és elkezdem könyökölni majd rúgdosni és térdelni és aztán az öklömmel eldeformálni az arcát és hallani, hogy ropog az orrban a porc, ahogy eltörik a járomcsont, ahogy az öklöm behatol az üvegtestbe, ahogy a fogak meglazulnak és mivel tápos gyerek vagyok, úgyis nekem fájna jobban, de hihetetlenül jól esne, hisz adrenalin szabadulna fel, de annyi mint eddig soha és aztán, ha elégedett lennék az alkotásommal, akkor az endorfin dózisomat is megkapnám. Nah de elkalandoztam. Szóval emiatt sajnos a koncertet megszakítottam  a második szám után és a domb tetején hallgattam, ahol természetesen kevésbbé volt élvezetes. Kaukázusra és Kiscsillagra sem mentem. Nem volt ezekután kedvem. Pedig eredetileg terveztem. Sőt mondhatni, hogy Quimby után pont ezt a 3 zenekart vártam a legjobban. Amúgy ezt leszámítva mondhatom, hogy kurvajó volt. Mármint sose voltam még fesztiválon meg ez az első Fishing on Orfű és ezekhez képest nekem nagyon bejött ez az életérzés. Méééééég! (Hm...végülis ha minden jól megy úgyis mindjárt megyek VOLTra, előbb még egy MR2 Petőfi rádió turné itt Pécsett Zagarral és 30Y-nal! Gyertek bátran!)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bakteriofag.blog.hu/api/trackback/id/tr35533706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazs 2008.06.23. 13:42:40

pedig kaukázuson és kiscsillagon a közönség is hozta a formáját.sőt.kiscsillag őrület volt

máté 2008.06.23. 14:16:30

Nem állok melléd többet koncerten! Már azóta tudom h egy beteg állat vagy mióta megnézetted velem a taxidermiát. :P

zubby · http://www.zubby.hu 2008.07.06. 17:38:16

Máté öszinte részvétem .. velem is megnézette :)
süti beállítások módosítása