HTML

Mi ez?

Kultúra. Koncertek. Kiállítások. Kritika. Kávé. Kiflee.

Kommentek

  • ezzelepekbe: igen, ezért érdemes volt megírni. (2008.12.10. 12:56) Epilóg
  • Benő: Miskolc 1000 Forint Biztos lesznek kint plakátok. (2008.11.24. 16:31) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • Esther: hát minálunk, Miskolcon most péntek lesz, de semmi plakát vagy ilyesmi :D azért köszönöm ^^ (2008.11.22. 18:43) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • kiflee: ötletem nincs, pedig most rákerestem : o szerintem 1000-2000 közt fog mozogni. biztosan lesznek, kint plakátok, amikre rá lesz írva. (2008.11.22. 10:18) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • Esther: A jegyek áráról nem tudsz valamit? Előre is köszi. (2008.11.21. 18:49) MR2 turné 2008 (vol. 2)
  • Soltész: Bélával mi nem ápolunk ilyen szoros kapcsolatot, a bátyám megüresedett szobájában vegetál szépen. De azért szeretjük egymást. (2008.11.21. 15:19) Bocs Ödön
  • Arielle: Lunar 2008.11.11. 18:54:01 Jaj, nekem is pont ugyanez jutott eszembe, amikor meghallottam a hírt. Hol lennék én karácsony és karácsonyi dekoráció nélkül, mi az ikeába megyünk esténként karácsonyi hangulatért, én ilyenkor már várom az összes giccses kifejeződésével együtt. (2008.11.17. 01:58) Hogyan halt meg a karácsony szelleme novemberben
  • Utolsó 20

Volt egyszer egy VOLT

2008.07.07. 00:40 kiflee

  Mire is számíthattam volna, ha már azzal kezdődik az egész, hogy az IC pótló busz eltéved és miattunk késik a vonat fél órát? Mire, ha megérkezünk Sopronba és gyalog vagyunk kénytelen eljutni a helyszínre? Mire, ha így is eltévedtünk és egy órát kóborultunk a nehéz csomagjainkkal? Mire, ha odaértünk és már a legjobb sátor helyeket lefoglalták? Mire, ha a toi-toik közelébe tudtunk letelepedni a legnagyobb zajba? Mire, ha már ekkor volt sajnos némi nézeteltérés? Még szerintem így is életem egyik legeslegleglegjobb bulija volt.

 1-én ugyan nem volt semmi koncert mégis szerintem meglepően ez sikerült a legjobban. Vízipipa, dohány, kenyér, mustár, víz és egy kevés alkohol és este útnak indultunk Sopron szűk utcácskáiban, ahol misztikus biciklisek állítanak meg minket éjfélkor,

- Sziasztok! VOLTosok vagytok?

- Öm igen.

- Kell fű?

illetve a Fő téren hajnali egykor igazoltatás van (amit én megúsztam ha ha) és mindezek után illett visszatérni.

 

Első nap. Második nap. Harmadik nap. Negyedik nap. A napirend kb. többnyire mindig ugyanaz szerint ment, ezért nem is nagyon részletezem.

Felkeltünk, utolsó morzsákat megettük, összeszedtük magunkat, lementünk városba, bevásároltunk és az aznap esti italokat kiválasztottuk( esetleg elrejtettük a halahoz, hogy  be legyen hűtve), ettünk, ittunk (találtunk Semiramist szóval napirendi pont lett a kávé és tea), visszamentünk, lezuhanyoztunk, körbenéztünk a fesztiválon és pipáztunk (pippancs; gili), lementünk megint a boltba és aztán indultunk is vissza és közben fogyasztottunk, koncertek* és teljes végkimerültségben alvás a sziklás és lejtős helyen.

koncertek:

Kispál és a Borz- Ami el lett várva, az teljesítve lett. Se kevesebb, de sajnos se több (Fishing on Orfűs jobb volt). A számok közötti kommentárokat nem éreztem most túl személyesnek, mint ahogy azt a pécsi koncerteken szoktam, de ez biztos azért van, mert tudom, hogy ők pécsik és mi pécsik és nem Pécsen idegennek kezelve éreztem magam. Viszont a számokat a közönség végig énekelte és ekkor kezdtem gyanakodni, hogy az nem normális, hogy őket jobban hallom, mint Lovasit. Későbbi nagyszínpados koncerteken pedig már megbizonyosodtam arról, hogy az énekhang sose elég erőteljes és érthetetlen emiatt. Viszont életemben először tömegsurföztem, de annyira, hogy elvittek hátra maj' hogynem a pusztáig!

Tankcsapda- Én elismerem, hogy van néhány jó számuk (Ez az a ház, Lopott könyvek), de amúgy borzalmasak és unszimpatikusak. Ennek ellenére zúztunk rá a hátsó sorba, csak úgy poénból, a röhögés már fizikailag fájt.

Heaven Street 7- Szélen álltam. Pár számot meghallgattam. Láttam, hogy a Samsung sátorban volt biza' élet. Szerintem ők tipikusan az a zenekar, akiket érdemes lett volna éjjelre rakni, mert ez lightolos muzsika és a megfáradt füleknek ez kell. (Ziher, hogy jobb volt, mint Fishing on Orűn.)

Exploited- A fiúk szerint ez volt a VOLT legjobb koncertje. Én csak egy fél számig voltam bent hátul, mert sörrel bemenni féltem, illetve olyan punkok mentek be, hogy mellettük senkinek éreztem magam.

Kaukázus- Anno PENen jó volt, Fishingen nem voltam (innen megosztott vélemények), de ez. Hát ez jó szar volt. A közönség pocsék volt (egyedül mentem, de egy helyben állni? könyörgöm... a koncertek lényege szerintem az, hogy egy csomó hasonló zenei érdeklődésű ember összegyűl, az aurájuk egymásba olvad és ritmusra mozognak, lélegzenek, pislognak együtt.. én próbálkoztam pedig!), az előadó szar poénokat tolt arabruhában a számok közt és mintha nem lett volna tisztába azzal, hogy most hol a francba is van pontosan (arról nem is beszélve, hogy ez nem a 18. VOLT volt, amit állított, hanem a 16.)... a zene meg jó volt, de ezt itthon is tudom hallgani szal rögtön átmentem a többiekhez a Samsung sátorba, ahol fellépett a...

Neo- A nép él! Itt volt élet, tánc, mozgás, ugrálás és nem voltak hézagok. Ez kellett nekem.

Cypress Hill- Rap csapat. Tartozkodtam ott talán 3 percet. Hát eh. Szóval fos volt. Amúgy aznap a vasútállomásnál azzal szórakoztunk, hogy tippeltünk az érkezőkre, hogy mire jöttek (Exploited vs. Cypress Hill). Volt ott 3 srác. IQ negatív. Gondoltunk biztosra megyünk, hogy eltaláltuk e.

-Srácok! Cypress Hill?

-Igen! Igen! Jajj ti is? Jajj de jó!

-Öö nem.

 

Pál Utcai Fiúk- Túl későn volt már és nem csak a közönségen, de szerintem Lecsóékon is kiütköztek már a fáradtság jelei. Kevesen voltak sajnos, pedig ez jó koncertnek ígérkezett. Ez is sokkal jobb volt Fishingen. Habár vicces volt a félmeztelen faszi, aki egyszer odaállt mellénk és befeszített.

Alvin és a Mókusok - Erre akárhogy is akartam...nem jutottam el, mert délután négy korán volt.

Belga- És a legeslegnagyobb sajnálatomra erre se!! Azóta is depressziós vagyok.

Quimby- Nekem nem tetszett a közönség ismét. Túl sok párocska vett minket körbe. A számok ugyanazok voltak, amik az elmúlt egy évbe, max. más sorrendben, a számok közti kommentárok nem nyerték el a tetszésem és ilyenkor döbbentem rá úgy igazán, hogy a nagyszínpadnál az énekhang erőssége lepkefing. Csalódtam. Pedig ezt nagyon vártam.

Manu Chao- Nem az én műfajom meg világom meg minden, de mindezek ellenére szerintem rohadt jó volt! A hangulat, a nép, a minőség! Nem maradtam végig, állítólag 2 órás volt, de lehet, hogy kellett volna, csak fáradt voltam már állni, nem hogy táncolni.

Kiscsillag- Hát ezt véletlen elaludtam.

Méhek - Erre csak ennyit: HA HA HA HA MÉHEKET NAGYSZÍNPADRA! -vagy, ha nem is, akkor kicsivel nagyobb helyet, mint a CIB sátor, mert oda nem fértünk már be. Garantált jó kedv.

Colorstar- Francba. Ezt elfelejtettem.

Jacked- Amíg vártam a rendelésemet volt hozzá szerencsém. A pultosok szenvedtek tőle. Én is.

30Y - A közönség passzívítása még az életkedvünket is meggyilkolta. Azért egy pogó összejött egy kis területen, kis emberrel, de azt a srácot azt hittem pofán kúrom, amelyik fintorral konstatálta, hogy páran lányok is részt veszünk benne . Biztos vagyok benne, hogy én tapasztaltabb vagyok ilyenekben, mint ő. Szerintem le is tudtam volna zúzni. Igazából meg is tettem. Mondjuk csaltam, hogy tüdőbe könyököltem, akárhányszor a közelembe jött. Aztán lassú szám jött és eljöttem onnét. Ez a koncert is túl korán volt és nem biztos, hogy nagyszínpadra való.

URH - Igazából nem váltott ki belőlem túl nagy érzelmeket. Örültem, hogy felismertem az énekesben Müller Pétert, de akkor már lett volna inkább Sziámi koncert.

The Offspring - Ha leszámítjuk azt, hogy a tömeg nagy része ismét passzív volt (de mikor előrább kúsztunk ott már volt valami pörgés!), a koncert pedig túl rövid és kevésbbé látványos, amire számítottam, akkor azt mondom, hogy iszonyat jó volt! De ugye az említett okok miatt csak annyit mondok, hogy nagyon, de még így is élveztem. Leszívta az energiámat. Számomra zárókoncertnek tökéletes volt.

Péterfy Bori - Mivel Offspring alatt volt egy lábsérültünk, ezért erre ismét nem jutottam el, de kicsit nem is bánom. Lehet, hogy csalódtam volna itt is és ahhoz már végképp nem volt erőm.

 

Ha a koncertek nem is hagytak olyan mély nyomot, de a társaság és egyéb dolgok igen. Talán hiányozni fog a toifor-ok felőli fekália szag, a higiénia teljes hiánya, a hosszú sorok, a tömeg, a drága dolgok az energiaitalra való rászorulás, az állandó tarhálók jah és elengedhetetlen folytonos mokk szag. Talán nem. De hiányozni fog a Bodywash okozta élmény, az ingyen vízipisztoly és az ingyenes Sió Red Fruits és Coca Cola Zero (ezektől már herótom van), az apró nyeremények, a furcsa népek, kapuellenőrzéseknél az adrenalin, az egésznek a hangulata...

Fesztiválból jeles.

3 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://bakteriofag.blog.hu/api/trackback/id/tr44556526

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: alternatíva 2008.07.07. 23:21:16

Mindenütt jó, de legjobb Sopron! - VOLT II.Igyekszem majd kicsit tovább árnyalni a főszerkesztő úr által vázolt képet – én ugyanis az elejétől a végéig kint lehetettem a fesztiválon. Kezdjük azzal, hogy sátorhelyet keresni jó móka. Szerdán kora délu…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bella · http://ggg.freeblog.hu 2008.07.07. 01:11:40

:\ hát ehhez képest hegyalja az semmi,sziámi sem lesz"_"vagy urh.mindegy.pufsem.semmiiiiiijó.najóde ,kispál

AdMiRaL · http://admiralblog.blog.hu 2008.07.07. 02:01:14

Héé, a Hegyalja világ legjobb fesztiválja ás punktum!

Amúgy jó a cikk:)

kiflee · http://bakteriofag.blog.hu 2008.07.07. 10:05:45

A Hegyalja jó, nyugii! Jó helyen van! És ott tudnám hova kell belógni zuhanyozni, Sopronnal ellentétbe.
süti beállítások módosítása